Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 280 s. ISBN 978-80-7676-240-4
Jozef Vozár so spoluautormi Ivanom Humeníkom (advokát, Ústav štátu a práva SAV, Lekárska fakulta UPJŠ v Košiciach) a Ľubomírom Zlochom (advokát, Ústav štátu a práva SAV) sa po 24 rokoch vracia k téme reklamy po tom, ako v roku 1997 ponúkol slovenskej právnickej verejnosti prvé doktrinálne spracovanie právneho režimu reklamy (VOZÁR, J. Reklama a právo. 1. vyd. Bratislava : Veda, 1997, 280 s. ISBN 80-224-0529-9).

Na rozdiel od monografického charakteru prvej publikácie sa autorský kolektív rozhodol pre paragrafový komentár zákona č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení jeho početných novelizácií. Štruktúra publikácie tak bola vopred daná vnútorným členením zákona o reklame.
Komentár ku každému paragrafu obsahuj